Blog
Πως θα γράψετε έναν πραγματικά καλό τίτλο για τα προϊόντα του e-shop σας
Παρασκευή 1 Μαϊου 2020 at 12:00 π.μ., από
Τίτλοι Προϊόντων
Ο τίτλος και η περιγραφή είναι η διαφήμιση του προϊόντος που πουλάτε - μία ευκαιρία να πληροφορήσετε και να ενθουσιάσετε τους αγοραστές. Ένας καλός τίτλος και μία καλή περιγραφή παρουσιάζουν μία καθαρή εικόνα του προϊόντος και αυξάνουν τις πιθανότητες οι αγοραστές σας να το βρουν και να το αγοράσουν.
Δημιουργήστε μία καθαρή, συναρπαστική πρώτη εντύπωση γράφοντας έναν εξαιρετικό τίτλο για το προϊόν σας. Παρακάτω έχουμε μερικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού τίτλου:
- Χρησιμοποιήστε περιγραφικές λέξεις-κλειδιά για να εκφράσετε καθαρά και με ακρίβεια το προϊόν που πουλάτε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 80-200 χαρακτήρες.
- Συμπεριλάβετε την μάρκα του προϊόντος.
- Χρησιμοποιήστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, π.χ. μέγεθος, χρώμα, υλικό κλπ
- Γράψτε τι ακριβώς είναι το προϊόν σας, ακόμα και αν επαναλαμβάνετε το όνομα της κατηγορίας
- Προσέξτε την ορθογραφία σας
- Μη γράφετε όλο τον τίτλο με κεφαλαία
Σύμφωνα με την Amazon καλό είναι στον τίτλο πρέπει να υπάρχουν:
- Η μάρκα
- Το μοντέλο, χρώμα ή γεύση
- Μέγεθος ή βάρος ή αριθμός τεμαχίων
- Περιγραφή του προϊόντος
- Μέχρι 200 χαρακτήρες
Άλλες προτάσεις:
- Κεφαλαίο κάθε πρώτο γράμμα κάθε λέξης
- Οι διαστάσεις ολογράφως (κιλά, μέτρα, τεμάχια κλπ)
- Όλοι οι αριθμοί πρέπει να είναι με ψηφία (5 αντί “πέντε”)
Δεν πρέπει να υπάρχουν στον τίτλο:
- Η τιμή
- Όλα κεφαλαία
- Εκπτώσεις
- Σύμβολα (?, ! ...)
Προτεινόμενη δομή τίτλου:
Μάρκα + Μοντέλο + Μέγεθος + Τύπος Προϊόντος + Χρώμα
Όταν οι πελάτες έχουν απορίες σχετικά με το προϊόν σας, δεν προχωράνε στην αγορά του. Αν οι πελάτες δεν βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται στη σελίδα του προϊόντος σας, θα πάνε αλλού.
👉 Αποκτήστε το δικό σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα συμπληρώνοντας τη φόρμα στη διεύθυνση: https://www.gandg.gr/Επικοινωνία-Κατασκευή-eshop
- Δημοσιεύτηκε:
- SEO / SEM Προώθηση site,
- Ηλεκτρονικά Καταστήματα